זה היה אולי אחד הדברים המתישים בחיי....
מרגע שפתחנו את התיק בקשה בעירייה ועד קבלת ההיתר עברה יותר משנה. מדהים כמה בירוקרטיה קיימת בעירייה.
היחס בעירייה היה קשה, סזיפי ואנטי שירות מוחלט, כאילו הם עושים לנו טובה שהם נותנים לנו היתר.
היחס בעירייה היה קשה, סזיפי ואנטי שירות מוחלט, כאילו הם עושים לנו טובה שהם נותנים לנו היתר.
במקום לכתוב הרבה, הנה השלבים שעברנו בעירייה: שימו לב את הזמנים בין האירועים בדרך להיתר הבנייה.
במהלך השנה הזו נכנסו לתמונה:
- מודד: אשר הגיע אלינו כמה פעמים למדידות. כל מדידה שכזו 800 - 1500 ש"ח.
- מהנדס קונסטרוקטור: הוא האחראי על הבית מבחינה הנדסית: כמה חומר(בטון, בלוקים וברזל) נכנס לבית, מיקומיי העמודים, הקורות והחגורות בבית, הריסת הבית הישן וכמובן ליווי תהליך הבנייה. עלות: כ 15 אלף ש"ח.
- יועצת אינטלציה: אחראית על כל נושא המים והניקוז בבית. צינורות, ביוב וניקוזים. עלות: כ 7 אלף ש"ח.
- כל מיני גורמים שלהם דאג המשרד, אצלם רק העברתי כספים לאישורים השונים - מכבי אש, הגה, חברת חשמל ועוד. סך ההוצאה פה: כ 3 אלף ש"ח.
- התקשרות עם אתר פסולת: משהו שהעירייה מחייבת לפניי ההריסה של הבית הישן. קניתי בחירייה כ 50 טון של פסולת. עלות כ 3 אלף ש"ח.
- מעבדות: בדיקות מעבדה לבטון במהלך הבנייה. עלות כ 4 אלף ש"ח.
- מעבדות: בדיקות מעבדה לבטון במהלך הבנייה. עלות כ 4 אלף ש"ח.
- השבחה: פה שילמנו על ההקלות שביקשנו בתכנון כ 27 אלף ש"ח.
- אגרות עירייה ותאגיד המים: כ 100 אלף ש"ח עבור 260 מ"ר שטח בנוי.
- אגרות עירייה ותאגיד המים: כ 100 אלף ש"ח עבור 260 מ"ר שטח בנוי.
- הדפסות: מכון ההדפסות עבד אצלנו המון, כל תוכנית הודפסה כמה פעמים ועלות סעיף זה הייתה כ 2000 ש"ח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה